Tema: Re: Klausimas su binaru
Autorius: Kaksht
Data: 2010-09-01 10:30:50
Pries dedant sumazink foto iki ten leidziamo pixeliu skaiciaus ir siaip ne ant 12 kokybe save'ink, tada jis nespaus. Ten daar kai uploadini tai pradzioj buna progress bar'as kuris iki 50% vaziuoja compresindamas, o likusius 50 uploadindamas. As kiek keliu numazines tai tie pirmi 50% super greit suvaziuoja, tai man pasirode kad greiciausiai jis pasiziuri dydi (pixeliais ir kb) ir jei jam tinka nieko nebedaro suta foto. Pasiziurek per kiek laiko pas tave suvaziuoja tas progress bar'as.