Tema: Re: Tolyn
Autorius: Piktuolis
Data: 2010-08-01 10:21:22
Del veido sutinku visiskai, as gal kai mintinai zinau kokia ten veido
israiska tai pradzioj ir nepasigedau. :) Del diafragmos tai man kaip tik
neatrodo svarbu i ka tiksliai jis ten ziuri. Na nebent butu pakliuves i
kadra koks parasparnis (jie ten netoliese skraide) - tada sakyciau
butinai :)
Tvora... nukirpus tvora, nusikerpa ir ranka, prikirpus iki alkunes -
atrodo, kad ten siena - mano akiai dar blogiau. Nesugalvoju ka galima
padaryt sitoj vietoj.

O siaip labai dekui uz issakytas mintis.