Tema: Re: Spalvotai
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-26 15:37:13
koks skirtumas ka kur irasai.
tavo reikalas ka daryti su vaiku, nieks nenurodys, bet is karsto reagavimo
susidare vaizdas, kad tvirtai laikaisi kazkokios teorijos.

galbut jos laikaisi, tik todel, kad nezinai, jog ji neteisinga, o gal ir ne, ka gali zinot.

bet jei taip, tai suzinojes, kad yra ir kitas poziuris, gal bent pasidomesi juo
ir paskaitysi.

ir niekas tau nebruka kad darytum taip ar anaip - tycia nieko tau nerasau apie
kita poziuri ar teorija, noresi pats pasidomesi.

o auginti taip kaip atrodo patiems ir niekuo nesidomet, nezinau ar cia teisingas poziuris...
labai abejoju.