Tema: Re: Reikia keliu nuotraukyciu
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2009-02-24 18:48:05
Man truputi skamba kaip eiti tiesiog dabar zibuciu ieskoti...
tu pastatu fasadai ir apskritai visa aikste uzboginta tvoromis, per kurias dorai nieko nesimato
Nebent is tu jusu pastatu palepes aikste fotkinti - bent skulpturos matysis, nors tvoru irgi neisvengsi...
O jei yra noras, kad matytusi ir rotuse, ir aikste, ir pastatai, tai reiketu matyt kabariotis ant priesais esanciu namu
Ar tikrai isitikine, kad cia gera mintis atvirutei?