Tema: Re: kaip fotkinti fakyrus?
Autorius: Kaksht
Data: 2009-09-23 10:24:54
Tai dek fotika ant manual rezimo, pasirenki islaikyma ir diafragma kad ambient sviesa kazkiek matytusi ir jei nori kad ugnis kazkiek trace matytusi (1/15 ar panasiai), tada blykste i manual, ir stipruma ziuri kad sustabdytu ta veiksma bet neperkaltu. IMO taip reiketu bandyti, nors pats fakyrus tik be blykstes dar fotkinau.
Beje, su snoot'u gerai galima suzaisti kad apsisviestu tik pats zmogus ar tai jo veidas, o liepsnos piestu savo vaizda.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E