Tema: Re: 1
Autorius: Bronco
Data: 2009-06-22 02:25:54
Galima ir taip. Bet kartais norisi bent viena kitą foto atminčiai turėt.
Kita vertus, kelerių metų senumo mano nuotraukų archyvas šituo fotiku ir
pyškintas, jei tada tenkino kokybė foto albumui, kodėl reikėtų tą patį
dalyką visai nurašyti dabar? ;) Aš labiau nesuprantu keliasdešimties
tūkstančių žmonių, kurie visą koncertą pyškino mobiliais telefonais ir
kišeninėmis muilinėmis :) Va ten tikrai be reikalo, ir sau trukdė ir
kitus žmones iškeltomis ir uždengiančiomis vaizdą rankomis nervino, bet
ką padarysi, "progresas"... :)