Tema: Re: Kauno fotomaratonas
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-05-28 15:34:23

> Palyginimas toks „labai jau kažkoks“, na bet tarkim,
> nes žinau, kas ir su laikraščiais/knygomis ten eina... ~:-)

Ir aš žinau :)

> Taip lyginant galima pagalvoti ir apie:
> - valgį (jeigu rezultate turi būti sotus, kad galėtum judėti, t.y.
> spustelti
>    AF knopką), tai galima ir valgyti bele ką, kur bent 1800 Kcal yra, ane?

Ane pavirsta į...  fotkint galima bile ką, kad tik, tarkim, 12 ar 36 kadrai
būtų :)

> - menus (kokia paskirtis; ar tikrai tik finansinė);

Na, finansų aš neminėjau :) Menai kaip tik yra ta sritis, kur kaip žiūrovas,
nežinai daugybės pavadinkim, „procesinių“ ;-P / techninių dalykų, bet
vertini tai, ką matai – proceso (-ų) rezultatą.

> - seksą (bijok Dievo, jei teigi, kad procesas tik tam, kad palikuonys
> atsirastų!);

:DD Na, čia vienas požiūris į sekso rezultatą :) Kita vertus, sakyt, kad
rankinis / oralinis / gulint ir t.t. seksas yra tas vienintelis... bijok
dievo :-p Ir kaip labai gerai pastebėjo, jei esmė yra tik fotografavimo
būde, tai pafotografavus galima išmest juostas / pagamintas nuotraukas. Bet
gal ne tam renkiesi juostas, ryškalus, manipuliuoji, skenuoji / ir
gamindamas nuotraukas manipuliuoji, nes nesvarbus rezultatas? Yra abu :) O
dėl būdo... ateis koks šansas ir pasakys, kad labiausiai veža fotkint su
dumplėm... ir ką tu jam :D

> - sportiniai automobiliai, tunning'as.
> O, dar vieną sugalvojau – estetinė plastinė chirurgija! ~:-))

Čia tipo, pjaustyt ar būt pjaustomam svarbiausia? ;) Ar gražinant nesiekiama
rezultato? Kaip tik daug sukišama, kad būtų to „darymo“ rezultatas ir tas
siekiamas rezultatas įprasmina ir teikia džiaugsmą, kad vat ot padarysiu ir
bus jau toooookie!!!

> Kaip matai, ne visur praktiškumas ir primityvi paskirtis I-oje vietoje.

Rezultatas / tikslas nėra tas pat, kas praktiškumas, rentabilumas ar
paskirtis. Kurioje vietoje, tai jau nuo žmogaus priklauso, tiesiog nereik
neigt kažkurio.