Tema: Re: Daiktu fotkinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-12-10 08:32:57
Daug tenka fotkinti, tai galiu pasakyti kaip aš darau. Iš newsų kolegos
nupirkau dvi slave blykstes. Kadangi pas mane fonas baltas tai imu baltą
vatmaną, ant jo objektą,  blykstes statau iš šonų nukreipiu į lubas, tarp
blyksčių ir objekto dedu baltus vatmano lapus, kad gautusi pašvietimas iš
šonų. Tokiu atveju trūksta tik apšvietimo iš priekio, todėl statau
fotoaparatą su laikmačiu ir 45 laipsnių kampu prieš pat objektą rankose
laikau pakreiptą dar vieną vatmano lapą. Aišku geriau būtų koks softboxas,
bet kadangi tokio neturiu, tai taip ir vargstu. Vienintelis minusas - iš
karto nesimato kas gausis, o softboxe gali iš anksto matyti rezultatą.