Tema: Re: EOS 500D kalibravimas
Autorius: GS
Data: 2013-10-04 18:45:47
Kiek supratau, niekas namie tokių darbų nedaro. Matyt, kaip ir patys sau
neremontuoja dantų :-) Vienu žodžiu, jei kam įdomu, operacija galų gale
pavyko. Suprasti, kaip kas yra padaryta, padėjo astrofoto mėgėjo
puslapis, kur jis labai detaliai aprašo knaisiojimąsi po įvairių Canon'ų
vidurius: http://ghonis2.ho8.com/. Dar labai padėjo tai, kad visada
detaliai fotografuoju tai, ką pirmąsyk ardau. Taigi išliko nuotraukos su
dažais žymėtų varžtelų padėtimis. Rezultate aparatas veikia, fokusas
vietoj, užuolaidėlės naujos. Tikiuosi, kad dar ilgai tarnaus. Pliusai -
sutaupyti pinigėliai ir pažinimo džiaugsmas :-)