Tema: Re: Parekomenduokit taisyklą Vilniuje
Autorius: Arvydasius <neturiu @ mailo.com>
Data: 2013-08-30 10:18:04
Gal tau taip pasisekė.
Paskambinau dėl Sigmos blykstės remonto. Buvo taip, kad suveikdavo vieną-du
kartus iš dešimties. Blykstės reikėjo po dviejų dienų. Sutartą dieną
paskambino ir pasakė, kad sutvarkyta ir galiu pasiimti. Buvo nudususi lempa.
Tai tokia mano patirtis su šiuo servisu.

"Piktuolis"  parašė naujienų news:kvnk0l$ubt$1@trimpas.omnitel.net...

Mano patirtis su abiem šitom taisyklomis: fotofix menesį pramalė šūdą,
bet taip ir neprisiruošė pasižiūrėt objektyvo, tada atsiėmiau ir
atidaviau į foterą - išsiardė, paskambino, pasikalbėjom - nusprendėm,
kad taisyt neverta, tada surinko ir atidavė. Ir pinigų nepaėmė.