Tema: Re: Q: koki fotika pirkt?
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-07-23 00:53:18
Mano siūlymas - nueini į lopo centrą (įskaitant elektromarktus ir
panašiai), gyvai išsibandai fotikus ir nusiperki pigiausią kuris greitai
įsijungia ir susifokusioja į kokį nors mažai kontrastingą daiktą.
Fuji hs10 (to kurį gyvai bandžiau) kokybė nėra labai tolima per pus
pigesnei muilinei be superzoomo.
Man kai kalba eina apie 1,2-1,5kLt tai tik dslr'as su vienintele išimtim
- reikia kad tilptu į džinsų kišenę. Senamadiškas aš dar tuom, kad nei
domėjausi nei žinau ką nors apie pusiau skaidrius ir dabar einančius
sisteminius, todėl nuomonę pasidruskinti..

O galiausiai, jei tau kažkas ten patiko ir prie rankos limpa, imk ir
nesuk galvos. Gali pirkt internetu, ir jei nepatiks per dvi savaites
grąžint kaip nenaudotą (pagal kažkokį ten įstatymą apie pirkimą
internetu, aišku su visom plėvelėm ir laidais susuktais vielutėm)