Tema: Re: COMM Nikon Nikkor AF-S 35mm F/1.8 G DX
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-07-15 19:06:20
Nieko nepirks - palohatronins ir mes. Mane jau su plyteliu dejimu bande taip
apipist.

"Mr.Green"  wrote in message news:ks11im$fd1$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad net kainos nenurodai, kaip nupirkti? Pasiūliau 200 Lt, nepatiko.
Sakyk kainą, tada žiūrėsim, pirkti, ar nepirkti.

"Donce"  wrote in message news:ks0vc2$d3f$1@trimpas.omnitel.net...

Objektyvas ne karto nekrites, nemates esfalto, lietaus, svarus ir
neuzdulkejes.
Nesiruosi pirkti, arba neiperki technikos - nekomentuok.

Donce

"Mr.Green"  parašė naujienų news:ks0uab$bpi$1@trimpas.omnitel.net...

Va, būtent. Ir jis dar nori daugiau, kaip 200 Lt gauti.

"Dainiushas"  wrote in message news:ks0u26$be0$1@trimpas.omnitel.net...

pelėsio dar priaugęs