Tema: Re: mokesciai
Autorius: Veritas
Data: 2013-07-15 02:37:02
On 2013-07-15 00:28, romullus wrote:
> Priminkit kiek maždaug pabrangs man objektyvas nusipirkus ne iš EU. Kaina + siuntimas ~680lt * x?
> Bijau, kad per savo durną galvą busiu prisižaidęs ebėjuj. Naudotą daiktą nusipirkau kone brangiau nei naują :/

Jei pastu, tai visa moketa suma apmokestins 21% pvm ,plius pastas uz
pateikima muitinei paims 30lt jei neklystu. Jei per koki dhl, tai
rekomenduos tarpininkus ismuitinimui, jie ima 100 plius pvm, tada tas
pats 21% pvm ir galiausiai dhl paims uz saugojima pas save sandely 50
kokiu lt. NA dar gali but reiksminga "nereiksminga" suma uz mokesciu
sumokejima banke. Bet, objektyvas nesunkus,nedidelis tai gal praeis be
nieko.

--
www.katurim.lt