Tema: Re: Skaitmeniniai foto rėmeliai
Autorius: bat0nas
Data: 2013-06-04 09:35:14
Peržiūrėjau pigiuosius planšetinius ir.. visi atrodo kaip pigūs
planšetiniai, o ne gražūs nuotraukų rėmeliai :D

Gal kokį konkretų modelį rekomenduotumėt?

"bat0nas"  wrote in message news:koib9e$tjp$1@trimpas.omnitel.net...

Na gerai.
Įkalbėjai.

Atsiverčiau Amazon'ą ir matau N variantų bei noname tabletų su 9" ekranu ir
kainuojančių ~60 svarų. Kas gal net priimtina yra.

Aišku nereikia tikėtis daugiau nei 800px pločio ekrano.

Bet pasinagrinėsiu.

Man tik įdomu, kiek tokie elektros naudos pastovaus pakrovimo režime.

"amenox"  wrote in message news:koi7bb$ovh$1@trimpas.omnitel.net...

Manau bet koks kinietiškas pigiena nebūtinai su W8 ar koks Android tą turėtų
daryti. Imho rėmelis tikras pinigų išmetimas į balą, jokio funkcionalumo -
sumoki už LCD ekraną ir kažkokį softo užuomazgą jame parodyti vaizdą. Tai
jau geriau truputį damokėt ir turėt be ekrano pilnavertį OS kurie be fockių
bent galės paskambint kad meilą gavai ar plius budilnikas normalus. :) Plius
galima paimti tokį prie lovos stovintį ir delfi pabrowsint prieš miegą.

P.S. Kinietišką Androidą už tavo įvardintą sumą tikrai galima šiais laikais
rast. :)