Tema: Re: Kaip suformatuoti uzsispyrusia SD kortele?
Autorius: Vidas
Data: 2013-06-11 14:28:39
Sveiki,

Taigi baigėsi mano istorija su neišsitrinančia kortele. Gamintojas
pakeitė nauja (kątik gavau voką su pilna "retail" pakuote).

Procedūra gan paprasta:
- parašiau į suportą (pridėjau skanuotą pirkimo sąskaitą),
- patarė suformatuoti,
- atrašiau kad nepavyksta,
- paprašė surašyti visus užrašus nuo kortelės,
- surašiau,
- atrašė kad mielai pakeis nauja, paprašė atsiųsti tik kortelę (be
pakuotės, adapterio, t.t.) į jų serviso centrą Čekijoje,
- išsiunčiau paprasčiausiu voku,
- po poros savaičių gavau patvirtinimą kad gavo, apžiūrėjo, išsiunčia
naują.

Procedūra užtruko ±5 savaites - pirmą laišką jiems parašiau gegužės 3 d.
Tiesa, kelias dienas "užtempiau" pats nes neprisiruošiau išsiųsti
senosios kortelės.

Įspūdžiai apie Sandisko pagalbą liko teigiami.

Vidas