Tema: Re: foto redagacvimas
Autorius: Nerijus
Data: 2013-05-16 11:19:42
On 2013-05-16 09:42, Jonas Vingis wrote:

> Pats juokdariu nori būti.
>
> Paimk tą 10 metų senumo kompą su tų laikų fotožopa ir pabandyk su juo
> šiuolaikinio fotiko 24 megapikselių RAW failą sutvarkyti. Papasakok kaip
> sekėsi.

	Nu kompo "imti" tai man net nereikia, ash ant tokio dabar sedziu ir
dirbu. Siusk savo ta raw faila, surashyk tiksliai ka reikia padaryt ir
zhiurim ar pavyks ar ne.

	N. M.

	P. S. Ash pats nedirbu leidykloje, tik teko truputi bendrauti su
dirbanciais. Taip kad photozhopos irgi dabar neturiu. Siulau atsiusti ir
2.6 arba 3 photozhopa. Nu ir aishku tie efektai, kuriu sarasha siusi
turi buti palaikomi tos fotozhopos, nes kitaip tai kaip ash juos
uzhdesiu? :-)