Tema: Re: Turbūt pabodusi tema - biudžetinis trikojis
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-05-02 14:50:32
2013-05-02 12:40, Icetom rašė:
> Aš jo ir nepardavinėsiu, Jis kaip sakant amžiams liks, nebent sulūžtų.
> Naudosiu jį ir projektorių sukalibravimui, jei kam reiktų tokios
> paslaugos. Šiandien planuoju užsukti į Fototechniką "Samsung LED"
> pačiupinėti. Žiūrėsime...

Mačiau, kad jau ir Benro LT pasiekė. Pasižiūrėk. Geresnis
price/performance santykis nei Manfrotto.

Aš taip pat rinkčiausi ballhead, o ne tą video tipo su trim rankenom -
užknisa jos kai reikia kur nors įkišti tą trikojį.

Plius žiūrėk, kad galva būtų su Arca-Swiss tipo quick release plate (de
facto standartas kokybiškuose gaminiuose), o ne koks nors proprietary
gamintojo marazmas, kurį dažniausiai kiša į piguvą.