Tema: Re: Ar verta pirkti šį žiedą?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-04-13 22:32:03
Na, per akutę žiūrint atrodo ryškumas yra, bet fotografijoje jau matosi, kad
ne kas. Nelabai gerai matau dešine akimi, gal negaliu sufokusuoti?
Dedu pelėdą į o.f.b.

"Piktuolis"  wrote in message news:kkc5cf$mjb$1@trimpas.omnitel.net...

Nors tiesa, tik dabar prisiminiau, kad čia adapteris su stiklu - tai
nebūtinai bus geriau už kitinį. Dabar jau visai įdomu. Dajoš foto!