Tema: Re: Kaip yra su tais mm?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-04-13 00:11:41
Nieko jis nesugeba man suprantamai paaiškinti.

"Pranelis"  wrote in message news:kk9l4r$etu$1@trimpas.omnitel.net...

Tu maisai pirsta su b%&iu. Piktuolis tau bando paaiskint skirtuma.

Objektyvo mm priklauso tik nuo optiniu jo charakteristiku ir nekinta uzdejus
nei ant zenito, nei ant webkameros.
Skiriasi tik matymo kampas. Iprasta matymo kampa lyginti su 35 mm juostos
objektyvu mm, todel ir atsiranda daugikliai.
Paprasciau snekant - kiek kartu tavo fotiko sesoriaus istrizaine mazesne uz
35 mm kadro istrizaine, tiek kartu ir "padides" milimetrai.