Tema: Re: Ne nu...
Autorius: Rich
Data: 2013-04-10 10:04:00
Brangios irangos (tuo tarpu ir sesiu objektyvu) turejimas nepadaro is zmogaus fotografo, o tuolab is mineto Avygalvio (ar kaip ji ten), is kuriuo nepadare net zmogaus. Is pateiktu nuotrauku "lenda" nepagarba skaitytojams bei savo vardui. Ta pati galeciau pasakyti apie redakcijas, kurios priima tokias nuotraukas.

Beskaitant straipsni, labai norejosi is skriaudiko padaryti nukentejusi. Pagarba (abejotina) moteriskes vyro savivaldai.