Tema: Re: Naujas fotikas
Autorius: Justas
Data: 2013-03-27 19:18:44
filmuojant tas auto fokusas nera reikalingas. cia as kalbu apie
normalius video su stabilia kamera, ne megejiskus pafilmavimus
makaluojant kamera. makaluojant su 650d nepagelbes tas af ir stm,
visvien sudas gaunasi.
stm irgi nera stebuklas. gamintojai akcentuoja tylu darba, bet girdisi
visvien, o norint geresnio garso (isvengti vejo lauke ir siaip kameros
ciupinejimo garsu), reiktu uzdeti paprasciausia isorini mikrofona, tada
objektyvo garsas tampa irgi nebeaktualus.

650 pranasumai pries 600 kurie man buvo aktualus tai didesnis kadru per
sek skaicius ir vartomas ektranelis. 700d laukt tikrai nera prasmes.