Tema: Re: Pykstu del CANON PowerShot 130IS
Autorius: Gintas
Data: 2013-02-12 00:27:40
saugot, tai saugot. Idomu , ka sakytu, jei ateitum su bloga, besibaigiant tiems dvejiems metams :) Siaip, ant daugelio daiktu uzrasyta-garantija be parduotuves anspaudo, pardavejo paraso ir cekio negalioja. O tamsta turesi tik ceki.....P.S. Nezinau kaip del tos lemputes. Pvz perkant elektrini ciainyka-dave tik metus garantijos, taciau ten irgi elektronikos yra :) Ant dezutesuzrasas: gamintojas duoda du metus.