Tema: Re: Light box
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-11-18 11:43:51
Na va padariau su juodu fonu, tik galvoju kaip geriau atrodytų, ar juodus
šonus praplėsti ar palikti kaip yra, dar klausimas, butelio be etiketės
vietas padariau desaturation, nes man nepatiko įvairūs spalvoti atspindžiai,
kaip tau toks sprendimas?
http://www.danushis.lt/lt/Naujienos.html?article=44&