Tema: Re: Verslo liudijimas vs Individualios veiklos pazymejimas (cross)
Autorius: tOMZY
Data: 2012-10-18 17:44:15
aišku.

Išduotas verslo liudijimas verstis kurios nors rūšies veikla suteikia teisę:

2.3.2. parduoti prekes ir teikti paslaugas <...> teikti paslaugas (išskyrus
gyvenamosios paskirties patalpų nuomą) juridiniams asmenims, jeigu iš
juridiniams asmenims parduotų savo gamybos prekių ir suteiktų paslaugų
gautos iš verslo liudijime nurodytos veiklos pajamos yra ne didesnės kaip 15
500 litų per mokestinį laikotarpį (jeigu gyventojas individualią veiklą
vykdo įsigijęs ne vieną verslo liudijimą, vertinant, ar iš juridiniams
asmenims parduotų savo gamybos prekių ir suteiktų paslaugų gautos pajamos
yra ne didesnės kaip 15 500 litų per mokestinį laikotarpį, į 15 500 litų
sumą įskaičiuojamos iš juridinių asmenų gautos visuose verslo liudijimuose
nurodytų rūšių veiklos pajamos); šiame punkte nustatyta tvarka verslo
liudijimas suteikia teisę parduoti savo gamybos prekes ir teikti paslaugas
juridiniams asmenims tik tuo atveju, kai veiklos, kuria gali būti verčiamasi
turint liudijimą, rūšis nėra viena iš veiklos, kuria faktiškai verčiasi
juridinis asmuo, rūšių.

INFOLEX PASTABA: 2012 07 11 nutarimu Nr. 861 (Žin., 2012, Nr. 83-4384)
nustatyta, kad vertinant, ar iš juridiniams asmenims parduotų savo gamybos
prekių ir suteiktų paslaugų gautos pajamos yra ne didesnės kaip 15 500 litų
per mokestinį laikotarpį, į 15 500 litų sumą įskaičiuojamos nuo 2012 m.
gegužės 1 d. ir vėliau iš juridinių asmenų gautos pajamos.

Tai vat jei skaičiuojant nuo 2012 m. gegužės 1 d. dar nepasiekei tos iš
juridinių asmenų gautos 15 500 litų pajamų sumos, gali su verslo liudijimu
dirbt tol, kol iki jos priartėsi. O tada jau persiregistruot į veiklą pagal
pažymą.

"Shlipsas"  wrote in message news:k5n005$ua$1@trimpas.omnitel.net...

ne, ishrashineju leidiniams, kuriems fotkinu.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius