Tema: Re: Marumi ir Tiffen filtrai LT ?
Autorius: MAXX
Data: 2012-10-05 22:59:07
bl tu idomus, siunti viska i shtatu adresa (pvz draugeliui emigrantui) for
free, tada tas pakuoja i viena dezhe, parasho kad sloiku dangteliai, 10 usd
ir puachai tau i lietuva. o vietiniai pleshikai perekupai chiulpia. uzhknisa
lietuvishkos biznio panetkes. Tik pabandyk ka nors nestandartinio
uzhsimanyt. Marsh visi zumzungu pirkt.