Tema: Re: ar yra kokiu nors guminiu hood'u ant canon 85mm f/1.2 ?
Autorius: Cube
Data: 2012-09-30 18:49:27
On 2012.09.27 11:44, Darenas wrote:
> jau girdejai :))) pasidomek placiau...
> visi pirktu is ebay blendas po 3 usd... jei kreiptu tik i plasmases kokybe
> demesi, jos visos nepersisviecia :)))

Čia jau pas tave kažkokie religiniai įsitikinimai prieš gumines blendas.
Aš kažkada specialiai testavau kelias blendas - iš tiesų ne tam, kad
palyginti guminė vs plastmasinė, bet kaip blendos ilgis įtakoja kokybę,
nes jei uždedi fullfreiminį objektyvą ant kropintos matricos, tai reikia
ilgesnės blendos, nes originalios būna pritaikytos full freimui. Tai
specialiai gaudžiau tokias situacijas, kur priešinė šviesa ir panašiai,
bet galiu pasakyti, kad tarp originalios plastmasinės ir pigios guminės
iš ebayaus - jokio skirtumo nebuvo.