Tema: Re: Optikos pardavimas ebayjuj
Autorius: Ablasiejus
Data: 2012-08-27 21:46:24
paima priklausomai nuo prekiu kategorijos. Bet iki 10% max. nuo bendros
kainos su siuntimo islaidomos.
Paypalas seniau (iki 2012.08.14) neimdavo nieko, kai parduodama per ebay.de,
nes budavo pinigus pirkejas perveda ebay, o po to ebay per tam tikra dienu
skaiciu pardavejui (priklausomai nuo tavo pardavimu skaiciaus turimo).
Dabar pirkejas moka teisiai pardavejui (kaip ebay.co.uk), todel
nuskaiciuojama ~0,35eur+1,8% (realiai kazkaip daugiau gaunasi).
Dar skelbimas kainuos, priklausomai kaip tu ji idesi (jei desi 300euru, tai
4,8euro turetu buti be galerijos.)
Jei nesi nieko pardavinejes, tau limita menesini ides, max 10 item ir limta
350svaru/500$ eiles (siuntimo islaidos neisiskaiciuoja).
Jei dedi i ebay.de auditorija pagrinde vokieciai/austrai.
Vokieciai nepuls pirkti is LT uz ta pacia kaina, kaip buvo nupirkta is
vokiecio tarkim. Turi buti mazesne kaina tavo.
Jei noresi persivesti is paypalo i kortele, skaiciuok kursa 3.35/lt, ir uz
pavedima -2eurai.