Tema: Re: Nikon D40 pardavimui
Autorius: Veritas
Data: 2012-08-18 21:49:57
subtilus tas reikalas - naudoto daikto pardavimo kaina. d5100 naujas su
18-55 kazkur pora tukstanciu, tai naudotas vidutiniskai turetu but kokiu
puse tos kainos, su n padarytu kadru. Tai sekant ta logika,kad  d40 senas uz
600 per brangu, geriau imt d5100 uz 1000,o gal geriau tada koki d7000 .Kaina
naujo virs 3000, tikriausiai naudota galima butu rast uz 1500, ir t.t. iki
d800. Deretis gi galima su manim, niekur nerasau,kad galutine kaina.

Dekui uz nuomone!

"-[Mr.Green]-"  wrote in message news:k0ocuk$def$1@trimpas.omnitel.net...

Hmmm. Kai naujas d5100 tiek tekainuoja, 600 Lt yra mano kuklia nuomone
gerokai per daug uz toki sena fotoaparata.