Tema: Re: dSLR remontas
Autorius: Veritas
Data: 2012-08-13 16:40:23
jo, pataisysi,paimsi pinigus ir tapsi atsakingas uz kaskuri laikotarpi,o per
ta laikotarpi elektronine dalis gali ir visai numirt. Taisyt be garntijos
niekam irgi nesinori. Kas del telefonu skenduoliu, tai dar rizikuot
verta,jei  neilgai po suslapimo pabuves. Issiardo nesunkiai, isplaut irgi
brangiai kainuojancios irangos nereikia, isdziovint - irgi.

"Evaldas"  wrote in message news:k0av10$tbj$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO skenduoliu taisyt neapsimoka kas tai bebutu automobilis ar telefonas ar
kamera. Nes anksciau ar veliau problemos vistiek ima lysti. O tada tai tampa
dideliu galvos skausmu tiek savininkui tiek tam kas taise. O galvos skausmas
niekam nera malonus. Ir zmones kurie ne nuo vakar dirba ta darba tai gerai
zino.