Tema: Re: Patarimo del fotoaparato
Autorius: Driven
Data: 2012-08-01 13:11:14
Tai, kad visur raso, kad tie Sony Nex net geriau fotkina, nei D3100. D3100
vienintelis pliusas, kad dabar atpiges, nes jau yra D3200.
Aisku kaip ir mineta, objektyvai daro stebuklus. Smagios nuotraukos su AF-S
35mm f/1.8G. Bet man reikia kiek imanoma universalaus varianto (zinau
taisykle, kas tinka viskam - netinka niekam). Kartais prireikia priartint,
tai nebent imti du objektyvus, jei imanoma tilpt i tokia suma...

"Pagonis" <a@da.lt> parašė naujienų news:jvar1q$h1v$1@trimpas.omnitel.net...