Tema: Re: korteli grei?iai
Autorius: Uu
Data: 2012-07-20 15:12:40
Aš žinau, kad kai kortelė per lėta - tai fotoaparatas po serijos
nuotraukų tiesiog nebefotografuos, kol vidinėje atmintyje ("buferiuose")
neatsilaisvins pakankamai vietos. Ir jei kortelė bus laaabai lėta, tai
padarius pvz. 9 kadrus (konkretus skaičius nuo modelio ir nustatymų
priklauso) galėsi eiti parūkyti. Tačiau JUODŲ kadrų dėl to nebus.

Štai su video gali būti blogiau, ten "palauk" nėra ir per lėta kortelė
gali tapti prarastais kadrais ir dėl to video "trūkčios".