Tema: Re: Kompaktinis fotoaparatas gatves fotografijai
Autorius: CatusB
Data: 2012-06-21 10:17:27
On 2012-06-20 19:12, ED's drafts wrote:
> O tu nenori pabandyt kazka gudriau? Tarkim imti perejima is Canon FD ar
> Nikkor alternatyvos ir sukti ant savo NEX? Kaina lesiu iki 300Lt, tarkim
> 28mm f/1.4 ar 1.8. Tokiu ir uz 1000Lt negausi is Sony (tiesa deveti, bet
> geros bukles, be image stabilizavimo ar auto fokuso). As kada gausiu
> savo siunta pabandysiu ir duosiu zinia.

:-))) Tas "gudriau" pas mane buvo po pirmu punktu, bet pagavojau, kad
reikia universalesnio varianto, nes tokio fejai neatiduosi, nesupras.
Tai del to dabar ir sigma 30mm planuose, o va po antru punktu tai Canon
New FD 24mm f/2.0 (dar zhiuriu) arba kazhkas panashaus ish Nikkor'o (dar
nesusipazhines).

Jei kas gali patarti, ka nors gero ish senu "manualiniu" prime leshiu,
(kur DOF pagal diafragma galedavai nusistatyti), tarp 10-30mm, f/2.8
max, ir kuo kompaktishkesni - pateikit pasiulymus.