Tema: Re: kaip su nuolaidom siais laikais ?
Autorius: Ignas
Data: 2012-05-30 11:30:03
tik nereikia "lia lia", kazkodel veztis is uz sienos is tokios pacios
parduotuves iseina zymiai pigiau, nors ir jie gi savo % uzsideda, ar cia
lietuvius didmenininkai labai skriaudzia? pries ~3 metus pirktas d90 ~500
litu pigiau gavos nei vilbroj, nebent situacija kardinaliai pasikeite, bet
kazko abejoju...