Tema: Re: Q: SDHC vs ir microSDHC(+adapteris)
Autorius: EDs drafts
Data: 2012-05-29 14:26:35
Anot tinterneto tas pats velnias. Visgi viskas digital, adapteris vos
kontaktus 'praplecia'. Ten jokiu cipu etc nera, tad greitis kisti neturetu.
Kada buna visokie SD->CF perejimai, ten buna su cipais imontuotais tai
greiciai ne tik gali bet ir skiriasi dazniausiai. Asmeniskai manau mazesnis
variantas geriau, galesi ir i mobilu imesti. Beda tik ta kad labai lengva
prarasti. As esu kelias pametes kada be SD adapterio buvo :(