Tema: Re: Sigmos objektyvas
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-24 10:14:03
Naujas toks apie 4k. Bet naują nupirkus, iškarto nebeparduosi už tiek,
tai link kur ir lenkiu - paimsi naudotą, pasibandysi, jei nepatiks -
parduosi už praktiškai tiek pat, nes L'kių kainos nelabai ir krenta.
Pabandyk pačiupinėt, ne viskas vien į foto kokybę susiveda, man pvz L
patinka ir dėl malonaus laikymo rankoj - plastmasės kokybiškos, tiksliai
viskas juda, greitas fokusas, labai tylus varikliukas, ko pasekoje pats
fotografavimo procesas kur kas labiau džiugina.

Dėl zoomo dar kart sakau - reik pasibandyt, gali labai pilnai būt, kad
visiškai pakaks ir kokio nors 24-105. Aš irgi kažkada galvojau kad
zoomas yra super duper būtinas. Bet realybėj gaunasi taip, kad platus
kampas kur kas labiau reikalingas (bent jau man). Žinok gyvenu su 17-40
L4 ir visiškai to zoomo nepasigendu.