Tema: Re: muiline kokia? po fuji f31
Autorius: Lokys
Data: 2012-04-03 13:20:29
Viskas būtų gerai, jei telefonai gerai darytų prieblandoje. Esant geram
apšvietimui viskas OK. Antras minusas - telefono optika. Ji dažnai
nusičiupinėja ir norint greitai kažką nufotografuoti gaunasi blynas...
As bučiau už muiline telefone, bet pagal mano norus turėtų buti foto
aparatas su galimybe skambinti