Tema: Re: Nikon D3000
Autorius: Rimas
Data: 2012-03-29 08:56:44
2012.03.28 19:49, -[antanas]-@UK rašė:
> Man kaina nepatinka D3100. 420 svarų. O nuo D3000 nedaug skiriasi. Kam
> mokėti brangiau? Man filmavimo nereikia, o Live view irgi nėra labai
> svarbus dalykas. Jei neimti D3000, tada geriau pataupyti D5100.

Nu, o D5100 dar + 180 svarų, sakyčiau skraidai padebesiais. Chui znajiet
kiek laiko galvoji pirkt/nepirkt pigiausią D3000 :) vadinasi ir jis tau
per brangus/nereikia ir pan. Jei reikėtų pirktum tą, kurį įperki, o ne
žiūrinėtum ir klausinėtum.

O Pagonis tau parašė, kad, cituoju "netriuksminga matrica, naujas vaizdo
procas etc...".

Tai taip išeina, kad matrica tau nesvarbi, vaizdo procesorius nesvarbu,
dar ten kažkas irgi nesvarbu, tai jei niekas nesvarbu, perki tą savo
D3000 ir viskas, ko tu čia visiem galvas kvaršini? :)