Tema: Re: Ryskumo tikrinimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-03-12 18:21:17
Įmečiau į o.f.binaries d80+18-135 nekarpytą. Kombinacija iš technikos
lieviausia, bet tiek Š nemanau kad norma. Dabar teisingai lentelės apšviest
po ranka neturiu su kuo, skečiai bagažinėj, tai su blicu tiesiai padaryta.
Biški toneris blizga, bet nemanau kad tai čia turi reikšmę :)

Lentelė su 1200dpi lazeriu.

Kokios nuomonės?