Tema: Re: Megapikseliai
Autorius: Antanas
Data: 2012-03-11 12:40:36
O jei konkrečiau, tai gal ir ne ta pati klasė, bet panašu, kad riba tarp
šitų dviejų klasių mažėja. Bent jau man taip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Visi žino, kaip 60D ir 7D pakeitė klasės. O 5DmkIII, atrodo, tikrai
pakėlė kartelę virš mkII. Kaina gerokai didesnė. AF paimtas iš 1D-X, jei
neapsirinku (nieko bendro su 5DmkII). Tad man atrodo, tikrai nelabai
pataikei su troliais.

Antanas