Tema: Re: Q Nikonistams
Autorius: DanijasDub
Data: 2012-03-11 11:57:44
Na tamstele pagal sita rasliava sprendziu kad pats ''Portugalas'' busit
todel man sunkiai iskaitomas sis bohemiskas dialektas, manyciau kad pykti
ant jusu tikrai negalima nes ''Portugalijoje'' buti Lituanistu yra tiesiog
prazutis, ar ne? Todel ir sliauziojat po naujienu grupes bei kitokius
forumus taisydamas ale "klaidas''. Tiek jau to, si kart sekmes nelinkesiu
nes kaip sakoma du...m ir velnias pagalve pakis :D