Tema: Re: Q: Fotografija, Sutartis, Verslo liudijimas
Autorius: Zyza
Data: 2012-02-26 23:05:14
Nereik taip piktai. Esme ta, kad kai visiskai nenutuokiau apie
apmokestinimus esant skirtingoms verslo rusims "Verslininku namai" (VSI)
mane labai tiksliai pakonsultavo, kartu su detaliais paaiskinimais apie
visus man rupimus mokescius ir mokejimo tvarkas. Tuo tarpu paskambinus i VMI
man pasiule tik konsultacijas apie atskirus mokescius, bet bendro vaizdo
susidaryti nepadejo. Ar tai labai didele nuodeme, kad noriu, jog didziule
valstybine istaiga ismanytu tai, ka ismano keliu (ar keliolikos, tiksliai
nezinau) zmoniu VSI ?