Tema: Re: Ar prekiauja kas musuose Sunpak blykstem?
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-02-26 15:17:39
Rasydamas Sunpak, turejau omeny Sunpak RD2000 - ieskojau mazytes lengvos
blykstes namu salygomis pabouncinti nuo lubu, o tokiu is esmes tik
sitoji ir dar SB-400. Gal dar Metz 24, bet ji nepatiko del vertikalios
stovesenos.

Bet su salyga, kad pardaveju neradau - pasibandziau buil-in blykste su
kortele ir likau labai maloniai nustebintas rezultatais. Manau dabar
galiu ramiai sulaukt kol pasitaikys proga gaut sunpaka is uz balos.