Tema: Re: kur LT gaut pirkt / pasigaminti ? (kb)
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-23 21:11:54
jei is raw nepataisysi - tai tipo ta kortele ka nors pakeis? :DDD

is esmes turint koki nors ne tik pilkos spalvos daikta (xrite color
checker passport)
galima padaryti profili tam apsvietimui, taip turbut tikriausios spalvos
gausis..

bet jei jau fotkinamas kritiskai svarbus daiktas, tai gal ir apsvietimas
atitinkamas jau buna..