Tema: Re: objektyvu stiklu skirtingi atspalviai
Autorius: ru_až
Data: 2012-02-06 21:46:14
Matoma objektyvo spalva priklauso ne nuo stiklo spalvos.

Objektyvas dengiamas plėvele atspindžiams sumažinti - skaidrinimui.

Ta plėvelė leidžia šviesos bangoms atsispindėjusioms nuo pirmo ir antro
paviršiaus sumuojantis naikinti atspindžius, kurie yra šviesos "švaistymas".

Priklausomai nuo plėvelės storio matoma spalva skiriasi. (Prisiminkime
muilo burbulus) http://en.wikipedia.org/wiki/File:Soap_bubble_sky.jpg

Vargu ar tai galėtų būti kriterijus renkantis objektyvą.

Domintis giliau galima googlinti "Optikos skaidrinimas"