Tema: Re: priminkit pls :)
Autorius: MRT
Data: 2012-02-03 13:15:09
> tai kad autorius nesake dslr, slr ar muiline.

Tai galioja ir muilui.. tik tiek, kas jei muiline.. tai obj. nekeiciamas..
imi ir pabandai.. Tiek tas 50mm, tiek 100mm toje muilinej arba yra arba ne..

> Jei fotkinsim muses kaka ant sienos, su muiline ir
> tokiais metrais bei milimetrais - bus visiskai tas pats ;)

Tau "visiskai tas pats", jei objektas "muses kaka".. o man atrodo is
tokiu metru nors ir monster grafiti bus "beveik visiskai tas pats".
Esmine salyga jei kazkas uz 1-2metru, tai uz kiek metru ar km yra fonas/kita..

Focal length 50mm / 35mm equivalent focal length (APS-C) 80mm
Diagonal Angle of view (FF) 47? / Diagonal Angle of view (APS-C) 31?
Focal length 100mm / 35mm equivalent focal length (APS-C) 160mm
Diagonal Angle of view (FF) 27? / Diagonal Angle of view (APS-C) 17?
(prielaida, jei APS-C, tai geometrija ir trikampius ant popieriuko nesunku suvest,
Pitagoras pakonsultuoti taip pat gali.. t.y. del atstumu iki muses kaka centro ir sonu)..

Suvienodint laispsnius jei groja - per crop'a eina (per ziedus, aj nzn)..
APS-C_50mm_is_1metro turetu gautis gan panasiai kaip FF_100mm_is_2metru..
Bet .. nagrineti APS-C vs FF .. vs per kompa nusikropini ir suvienodini..
Vis vien ko gero isvada bus, kad netgi turint keiciamo_zidinio obj., kojos irgi zoomina :)