Tema: Re: Ir tai... dar.. ne viskas!!!
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-01-21 17:06:08
Nu jei taip norisi sumoketi, tai kaina butu 1 (vienas) centas pasiimant Vilniuje, arba 10ct + pasto islaidos (4.90 arba 6.90 jei registruotas).

Dar apziurinedamas atradau kazka tokio (zr. pav.) - man regis priekinio stiklo viduje. Kas tas yr as nezinau, ar itakoja kokybe negaliu patikrinti. Zodziu daiktas be garantijos :))