Tema: Re: Parekomduokite tikrai gerai muiline
Autorius: AS
Data: 2012-01-19 01:06:47
"Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message
news:jf7b1r$3st$1@trimpas.omnitel.net...
> Na issamiai turejau progos palyginti su savo senuku D70 tai galiu pasakyti
> kad kas liecia triuksmus, tai eina koja kojon, o pradedant nuo kokiu ISO
> 800 tai netgi geresnis rezultatas su G3, o turint galvoje dar 6Mpx vs
> 16mpx tai ko dar benoret :) Aisku jeigu paziureti RAW tai triuksmu yra,
> bet jie kazkokie labai teisingi ir pvz su Lightroomu labai lengvai nusiima
> praktiskai be detaliu praradimo, su D70 sito niekaip neiseidavo padaryti.

Pritariu del lyginimo su D70. D200 duoda kiek kitoki vaizda, bet prietemoje
geriau. O ir visa blicu sistema bei objektyvu pasirinkimas kol kas
nesulyginama. Nors m43 objektyvu sparciai daugeja, bet rimtam reikalui
didesnis aparatas vis dar geriau. Kelionei/pavienei dokumentikai tikrai
didelis palengvejimas.

Ko
> [...]
> dar neisbandziau tinkamai, bet jau dabar kelia abejoniu filmuojant. Zodziu
> visaip kaip esu patenkintas ir be asaru issiskiriu su DSLR sistema.
> Vienintelis dalykas ko jau dabar gailiuosi, tai kad kitininis 14-42
> objektyvas yra paprastas o ne tas naujasis susitraukiantis, kadangi jis ko
> gero sedes ant fotiko daugiau nei kad planavau. Gal per daug tikejausi is
> 20mm 1.7. Galvojau kad bus geras kompaktiskas universalus blynukas, bet
> fokusas letas, filmavimui is vis netinkamas, nebent tik naudojant rankini
> fokusa, OIS irgi nera, o rankos dreba :)

Jei reikia pastovaus fokuso judanciam subjektui, turbut taip. Labiau
statiniams viskas tvarkoj

Jei nereikalingas graziai isplautas fonas, galima 20 1.7 palikt ant rankinio
fokuso. Idomumas, kad aparata isjungiant-ijungiant, jis buna nustatytas
kazkur porai metru. Su kokia 8 diafragma del hiperfokuso beveik viskas bus
ryskumo zonoj. O siaip statiskesniem subjektam labai geri seni rankiniai
objektyvai per adapterius.

Jei norisi daznokai kaitaliot objektyvus, geriau senesnis 14-45 su metaliniu
bajonetu. O ir siaip jis optiskai yra geresnis. Tas naujasis su varikliu...
ai, nezinau...