Tema: Re: optikos Nikonui
Autorius: AS
Data: 2012-01-13 21:43:17
"Piktuolis" <piktuolis@xxx.eLTe> wrote in message
news:jep0pv$q9p$1@trimpas.omnitel.net...
> Laaabai labai tikiuosi, kad taip ir bus, nes prie minetos Tokinos pavyko
> ir 28/2.8 AI nupirkti. Zinau, kad AIS but geriau, bet kaina gera, o
> skirtumas ko gero vistik ne mano akiai iziurimas butu :)

Sunku pasakyt. Gal ir matytusi. 28 2.8 buvo isesmes perdarya ir gerokai
patobulinta optine sistema su AIS versija. AI tuo pat metu buvo
supaprastinta ir atpiginta kaip Nikon E-Series. Ta pati optika veliau buvo
panaudota ir AF objektyvui. Zodziu, pagal optine kokybe susideliotu mazejimo
tvarka: AIS - AI - AF/E. Beje, jei 2.8 nera butina, labai neblogas ir dazani
gana pigus variantas butu 28 3.5. AI ir AIS kiek zinau nesiskiria. Vaizdas
nelabai atsilieka nuo 2.8 AIS.

Siaip apie dauguma geru Nikon objektyvu geras puslapis yra
http://www.naturfotograf.com/index2.html Yra ir apie gana egzotiskus
nemazai. Bjornas ten gerus pagiria, vidutinius i suns dienas isdeda, prastu
daznai sarase nebuna.