Tema: Re: GAVAU KVIETIMA !!!!
Autorius: Donce
Data: 2012-01-06 13:39:44
pvz parduotuves stenduose reklama, modeliai visokie ir t.t. (4-5 metrai
aukscio buna)
mano nuomone cia panasu kas filma ziuri is 4 metru hd ready ir full hd,
skirtumas akivaizdus. tai galbut ir cia bus kazkas naujo kokybes prasme :) ?
siaip ar taip jei istikro bus d700 updeite zadami 36 mpx tai ir korteliu
gamintojai turetu neleist zemyn kainu kuri laika :) o ka su 36 mpx veikti
praktiskai nzn :)
kas eis po full hd, 2fhd ? po 36 mpx 72 mpx ? :)

--
Donce