Tema: Re: muilines muilines
Autorius: svk
Data: 2012-01-04 12:25:00
http://www.dpreview.com/reviews/q311travelzoomgrouptest/
Čia rasi ir apie Canoną, kuris iš visų travel-zoomų pasirodė kaip vienas
geriausių bei apie Fuji centravimo bėdas - žr. The ones, what got away
skiltį: Our main concern with this camera (F550 ir dar buvo panagrinėtas
T300 - tos pačios bėdos) is that we have used two samples, both of which
exhibited unacceptable lens decentering issues, which seriously degraded
image quality especially at wide angles of view.
Žodžiu bėda yra paprasta - išlendantis objektyvas nesusicentruoja taip,
kaip reikėtų. O jei su tokiom bėdom susiduria naujas daiktas, tai po
kažkiek naudojimo laiko - centruotės nulėks ir normaliam egzemplioriui.